ID: 39658
Omschrijving
Nog in goede staat verkerende Samsung Galaxy Tablet 10\"
Van eerste eigenaar, geen gebruiksporen, geen krassen of blutsen etc
De achterkant is zwart met grijze inzet.
Aankoopnota aanwezig, boekjes aanwezig, doos en zelfs de folie nog aanwezig, enige wat ik niet terug kan vinden zijn de \'oortjes\' zelf.Vermoedelijk abusievelijk meeverkocht met mijn Samsung S2 telefoon.
De niet gebruikte dopjes voor de oortjes zitten er wel nog bij.
Laden gaat nog prima, snoer 100% in orde, accuduur langer dan ik kan volhouden met het apparaat te spelen
De \'plekjes\' op het scherm is de weerspiegeling van de spotjes in het plafond.
Leuk voor de niet veeleisende beginner die een kwalitatief goed product wil hebben en het niet erg vind dat dit toestel niet het nieuwste-van-het-nieuwste is.
Doe er zelf eigenlijk niets meer mee, had hem gekocht om bepaalde websites in de gaten te houden waar ik destijds aan meewerkte, meer niet.
Toestel bevind zich in Kalmthout-Heide Kan verzonden worden tegen verzendkosten-meerprijs, of natuurlijk afhalen, maar voor NL klanten even lastig de grens bij Putte over te komen geloof ik.
Van eerste eigenaar, geen gebruiksporen, geen krassen of blutsen etc
De achterkant is zwart met grijze inzet.
Aankoopnota aanwezig, boekjes aanwezig, doos en zelfs de folie nog aanwezig, enige wat ik niet terug kan vinden zijn de \'oortjes\' zelf.Vermoedelijk abusievelijk meeverkocht met mijn Samsung S2 telefoon.
De niet gebruikte dopjes voor de oortjes zitten er wel nog bij.
Laden gaat nog prima, snoer 100% in orde, accuduur langer dan ik kan volhouden met het apparaat te spelen
De \'plekjes\' op het scherm is de weerspiegeling van de spotjes in het plafond.
Leuk voor de niet veeleisende beginner die een kwalitatief goed product wil hebben en het niet erg vind dat dit toestel niet het nieuwste-van-het-nieuwste is.
Doe er zelf eigenlijk niets meer mee, had hem gekocht om bepaalde websites in de gaten te houden waar ik destijds aan meewerkte, meer niet.
Toestel bevind zich in Kalmthout-Heide Kan verzonden worden tegen verzendkosten-meerprijs, of natuurlijk afhalen, maar voor NL klanten even lastig de grens bij Putte over te komen geloof ik.